Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op korenslag.startpagina.nl

Lijst met koren

  • Inge

    Hoi,

    Hebben jullie al gezien dat er op de site van Henny een rijtje koren staat waar nog uit gekozen moet worden??

    Hebben al deze koren ook het land van Maas en Waal gezongen en zijn al deze koren ook gebeld? Ik hoop dat we met elkaar wat duidelijkheid kunnen krijgen in deze zenuwslopende tijd….

  • myrjam

    hoi Inge,

    heb net gekeken en we zitten nog in de race, Betuws Popkoor, ja wij hebben ook het land van maas en waal gezongen.

    Als de lijst op volgorde gaat dan zitten we goed want hij staat niet op alfabetische volgorde. En zo blijven we hopen en speculeren.

    groetjes Myrjam.

  • Hoge Noot

    Volgens mij zijn dit gewoon alle koren die auditie hebben gedaan…

  • Inge

    Maar dan zeker alleen van de laatste auditiedagen?

  • koorlid

    De koren die op de site van Hennie Huisman staan zijn de koren die door zijn. Dus er moeten nu nog 9 koren te horen krijgen of ze door zijn.

  • Henny

    Ook de koren die nog niet weten of ze door zijn staan op die site vermeld. Kijk zelf maar…

  • Henny

    Ik heb het eens ff uitgerekend. Op de site van Henny (de echte, ik heet toevallig ook zo) staan nog 65 kanshebbers, dat betekent dat we allemaal een kans hebben van 7,2 %. Niet dat ik daar beter van zal slapen…. zucht…

  • myrjam

    hai Henny,

    bij welk koor zing jij?

  • Henny

    Zang & Theatergroep Oker uit Overloon

  • Inge

    Zijn er van deze koren veel koren die hebben moeten improviseren en die zijn gebeld? Zelf heb ik het gevoel dat die koren een grotere kans maken. Of is dit gewoon wishfull thinking?