Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op korenslag.startpagina.nl

zijn er al koren die niet door zijn?

  • koorlid

    Hebben er al koren gehoord dat ze niet door zijn?

  • myrjam

    hallo,

    wat ik begrepen heb zijn er nog geen koren NIET door.

    er is alleen een verschil tussen wel of niet gebeld zijn.

    Myrjam

  • koorlid

    Oker uit Overloon: wij zijn gebeld door Masmedia of we de CD terug wilden sturen.

    Dus niet door. Shit!

  • KC

    Zeiden ze dat erbij? Die oefen CD hd je op de auditie moeten teuggeven, dus het is niet gek dat ze je bellen….

    Ze zeiden met zoveel woorden dat je niet door was?

    koorlid schreef:

    >

    > Oker uit Overloon: wij zijn gebeld door Masmedia of we de CD

    > terug wilden sturen.

    > Dus niet door. Shit!

  • Annelies

    Volgens mij zegt dat niets. De Cd en songteksten moest je eigenlijk al meteen na de auditie inleveren, dus hou gewoon hoop, net als wij allemaal!!!!!

    Groeten,

    Annelies

    Betuws Popkoor

  • myrjam

    zo is dat annelies, vorgens mij zou je schriftelijk bericht krijgen als je niet door bent en dat doen ze pas als de 16 koren bekend zijn.

    Myrjam

  • cindy

    We moeten gewoon denken: geen bericht is tot nu aan toe goed bericht, want je heb officieel tot de 2de week mei kans om door te zijn!

    cindy van davanti(aalsmeer)

  • Petra

    ja cindy je hebt helemaal gelijk ik heb geen nagels meer over, en mijn bloeddruk is ook al flink gestegen, maar we houden de moet er in!cindy schreef:

    >

    > We moeten gewoon denken: geen bericht is tot nu aan toe goed

    > bericht, want je heb officieel tot de 2de week mei kans om

    > door te zijn!

    > cindy van davanti(aalsmeer)

  • willem

    wel spannend allemaal hoor, vanavond repetitie…wie weet…

    we hebben geen telefoontjes gehad, maar of dat nog iets zegt … ik weet het niet …

    succes voor alle koren die al wel “door zijn” en zich nu kunnen gaan voorbereiden!!

  • silvia

    hoi Cindy,

    hoe weet jij dat we het tot de tweede week van mei kunnen horen, en tot welke datum dan precies? de 16de ook nog?

    gr

    Sylvia