Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op korenslag.startpagina.nl

help

  • myrjam

    hallo,

    wie kan me nu duidelijk vertellen hoe je te horen krijgt of je door bent ja of nee

    ik zie door de bomen het bos niet meer.

    wie zijn er gebeld?

    bij wie is Henny op bezoek geweest?

    wie heeft er een brief gehad?

    enz, enz,

    alvast heel erg bedankt.

    myrjam.

  • Esther

    Hoi Myrjam

    Wat spannend allemaal, hè dat wachten? Dat kan ik me best voorstellen. Wij hoefden gelukkig niet zolang te wachten. Wij kregen als eerste te horen dat we door waren. (popkoor A sign of Friendship). Graag zou ik je willen vertellen hoe en wat, maar dat mogen we helaas niet. Dus je zult het rustig over je heen moeten laten komen. Ze zouden er ruim 2 weken voor uittrekken om de 16 koren op de hoogte te brengen.

    En dat bellen is puur voor informatie inwinnen over het koor. Ik weet niet of ze dat nog steeds doen.

    Dus blijven duimen!! Succes en hopelijk tot ziens in Hilversum!

    Groetjes Esther van popkoor A sign of Friendship

    www.asignoffriendship.nl

  • myrjam

    hoi, Esther

    jij hebt makkelijk praten als je het verlossende woord al hebt ontvangen,

    je had gisteren op onze wekelijkse repetitie avond moeten zijn, wat een puinhoop;)

    wij hebben 7 april auditie gedaan en moesten ook nog het land van maas en waal zingen. ook hebben ze ons (lang gesprek) gebeld.

    wat denk je?

    groetjes Myrjam.

    '' het betuws popkoor".

  • Esther

    Hoi Myrjam

    Ik heb werkelijk geen idee! Je hoort dat ze veel koren hebben gebeld voor extra informatie. Maar hou vol! En ik hoop dat jullie hetzelfde mee mogen maken wat wij nu meemaken, want dat is echt geweldig.

    Groetjes Esther, popkoor A Sign of Friendship

  • myrjam

    hai,

    nou we wachten (on)geduldig af en jullie heel veel succes.

    myrjam.