Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op korenslag.startpagina.nl

Hoe gaat de informatiestroom

  • Willem

    Hallo,

    Misschien kunnen we elkaar helpen.

    Iedereen is op zoek naar informatie.

    Ik lees dat sommige koren gebeld zijn met vragen.

    Zijn dat lange gesprekken (en waarover) of alleen wat zakelijke informatie?

    Hebben koren die niet door zijn een brief gehad?

    Hoe hebben de koren die door zijn het gehoord (televisieploeg op bezoek?)

    Kortom alle informatie is welkom.

    Vriendelijke groet,

    Willem

  • Martijn

    Beste Willem,

    Goede vraag! Aan de andere kant heeft dit ook wel wat…. Het spannende dat je niet weet wat er gaat gebeuren. Ik heb begrepen dat de koren die ( op wat voor manier dan ook ) te horen hebben gekregen dat ze door zijn, hier niets over mogen zeggen.

    Misschien is het een idee om op deze site een aparte rubriek aan te maken met koren die door zijn?

    Verder, blijf ademen, Ying en Yang doen wonderen en blijven Google-en…

    Succes,

    Martijn

    Popkoor Akkoord

  • koorlid

    op de site ww.hennyhuisman.nl kun je volgen welke koren door zijn……..

  • Esther

    Hallo collega-koorleden!

    Mijn koor, A sign of Friendship is 2x gebeld voor informatie. Wat ze veelal willen weten is meer verdieping in het koor: waar reperteren, welke woonplaats, wat is dat voor een plaats, koorleden, leefttijden (ongeveer), repertoire en ga zo maar door. Ze vragen je het hemd van het lijf en zeggen uiteindelijk nog niet of je door bent. En dat is inderdaad spannend, maar ook wel weer leuk, hoor. Vooral de ontlading is enorm als je hoort dat je door bent!!! Echt geweldig.

    Hopelijk gaan jullie dat ook mee maken en zien we elkaar, wie weet in 1 van de liveshows.

    Heel veel succes!

    Muziekale groeten,

    Esther, van popkoor A sign of Friendship

    www.asignoffriendship.nl

  • Willem

    Wij hebben hetzelfde meegemaakt.

    Twee maal een zeer diepgaand interview van een uur.

    Zou dat betekenen dat je doorbent, of hebben meer koren deze ervaring en hebben ze echt veertig/vijftig koren twee uur lang gebeld?

    Dank voor de informatie.

    Hopelijk zien we elkaar in Hilversum.

    Spannend, spannend, spannend.

    Willem

  • Esther

    Hoi Willem!

    Ik denk dat ze die tijd niet zomaar investeren in iets wat ze niet echt wat vinden. Dus waarschijnlijk maken jullie een goede kans. Alleen afwachten duurt soms heeeeeel lang.

    Wij hebben 24 feb. auditie gedaan en dan is het erg lang hoor tot 14 april.

    Van welk koor ben jij en wanneer hebben jullie auditie gedaan?

    Groetjes Esther

    popkoor A Sign of Friendship

  • silvia

    Hallo Esther, gefeliciteerd met jullie doorgaan!

    wanneer hebben ze jullie dan gebeld? Was dat deze week?

    en hoe hoorden jullie dat jullie door waren??

    gr

    Silvia

  • Willem

    Hallo Esther,

    Dank voor je reactie.

    Wij zijn Vocal Popgroup Re-flax (www.re-flax.nl) uit Hendrik-Ido-Ambacht.

    We hebben auditie gedaan op 31 maart.

    Onze koren zijn wel vergelijkbaar (popkoor - orkestbanden - kleding)

    Op het totale aanbod zullen ze ook maar een paar popkoren nodig hebben, dus we zijn benieuwd of we daar bij zitten.

    De gesprekken gaven in ieder geval alle aanleiding om te denken dat er een “goed verhaal” achter ons koor zit.

    Een heel leuk aspect van Korenslag vind ik in ieder geval de mogelijkheid om andere koren te leren kennen.

    Wat een repertoirelijst hebben jullie, en wat klinken jullie goed.

    Misschien tot ziens (en vooral horens)

    Willem

    Mocht je buiten dit forum om willen mailen, dan kan dat ook op w.eekhof@12move.nl

  • Esther

    Hoi Sylvia!

    De telefoontjes waren ongeveer 2 weken voordat de laatste auditieronde was. Ze deden dit omdat ze niet op het laaste moment informatie kunnen verzamelen. Als ze dat allemaal na 14 april nog moesten doen……

    De manier waarop we het te horen kregen mag ik helaas niets over zeggen. In opdracht van MasMedia. Sorry!

    Succes!

    Groetjes Esther

  • Esther

    Hoi Willem!

    Bedankt!

    Ook jullie klinken erg goed, hoor! En jullie site ziet er ook goed uit.

    Ik hoop dat jullie ook een kans krijgen om dit mee te maken!!! Wij moeten volgende week ook zingen bij het programma Pauw en Witteman. Hennie Huisman geeft een interview over korenslag. Wij mogen daar bij zijn en 1 nummer zingen!!

    Het is donderdag 26 april om 23:00 uur op Ned 1. LIVE!!!!!!!

    Groetjes Esther